о. Крит-Ханья Георгиуполис

Anemos Luxury Grand Resort

  • Категория5*
  • Регионо. Крит-Ханья
  • ГородГеоргиуполис
  • От моря50 m
  • Год постройки 2016
  • Номеров 300
Размещение
  • Double Deluxe - Garden View
  • Double Deluxe - Private Pool
  • Double Deluxe - Sea View
  • Еще 9
Питание
Завтрак, обед, ужин (Plus) (PFB), Завтрак, ужин (HB)
Тип отдыха
  • Семейный отдых
  • Романтичный отдых

Выбор комфортабельных номеров, рестораны, бары, бассейн, общие и частные бассейны, интернет, магазины, спа-центр, спорт, обслуживание высшего уровня.

Услуги отеля (22)

Спа
Крытый подогреваемый и открытый бассейн, сауна, хамам, джакузи, массаж, тренажерный зал, парикмахерская, процедуры для лица.
Тренажёрный зал Бесплатно
Сауна Платно
Турецкая баня Платно
Джакузи
Массаж Платно
Парикмахерская Платно
Магазин
Интернет Wi-Fi в общественных зонах Бесплатно
Крытый подогреваемый бассейн
в спа
Частный бассейн в номерах
Рецепция круглосуточно
Бассейн с пресной водой
Мини-маркет
Бутик
Ювелирный магазин
Обслуживание в номерах круглосуточно Платно
Бизнес центр
Автобусная остановка
рядом с отелем
Автостоянка Бесплатно
Бассейн
открытый бассейн с пресной водой, 60 общих (sharing) и частных бассейнов
Конференц-зал
конференц-зал (300 кв.м., вместимостью до 400 человек)

Пляж (4)

Зонтики Бесплатно
Лежаки Бесплатно
Песчаный пляж
В 50 м, песчаный (через подземный переход).
Пляжные полотенца Бесплатно
под залог

Для детей (3)

Детские водные горки
Детский бассейн с пресной водой
детский бассейн с водными горками
Детский клуб
мини-клуб для детей 4-12 лет

Рестораны и бары (7)

Бар
лаунж-бар, бар у бассейна, Коктейль Roof Bar, снэк/коктейль бар на пляже
Ресторан
главный ресторан Meltemi, 4 ресторана a la carte (Sirocco – Beach Sea Food Restaurant, Levantes with Greek cuisine, Ostria with Italian cuisine, Kaze with Asian cuisine)
Roof Garden Бар
Главный бар
Бар на пляже
Ресторан а ля карт
4
Главный ресторан

Спорт (2)

Пляжный волейбол Бесплатно
Теннис

Услуги в номере (16)

Балкон/терраса
Ванна/душ
Кондиционер
Российский канал
Спутниковое ТВ
Телевизор
Телефон
Фен
Wi-Fi интернет Бесплатно
Банный набор
Приветственный напиток
Халаты и тапочки
Сейф Бесплатно
Мини-бар Платно
Электрочайник
Ежедневная уборка номеров и смена белья

Дополнительная информация (7)

Роскошный
1 береговая линия
1 спальня
Кредитные карты
Visa, MasterCard.
Размещение с животными не допускается
Русскоязычный персонал
Условия для инвалидов
5 номеров: ширина входа: 1.10 m ширина двери: 1.05 m; ширина двери ванной: 1.05 m; ширина кровати: 0,55 м, высота туалета: 0,40 м

Расстояние до моря (1)

<100 м

Всего 300 номеров: Double for sgl, Deluxe Doubles GV/PV/SV (~30 кв.м), Doubles Deluxe Sharing Pool (~30 кв.м), Doubles Deluxe Private Pool (~30 кв.м), Family 2-Bedroom GV (~90 кв.м), Family 2-Bedroom Private Pool (~90 кв.м), Family 2-Bedroom Sharing Pool (~90 кв.м), Maisonettes SV (~65 кв.м), Suite Deluxe GV/PV/SV (~70 кв.м), Suite Deluxe Private Pool (~70 кв.м).
В номерах: кондиционер, спутниковое ТВ (российский канал), телефон, Wi-Fi интернет (бесплатно), сейф (бесплатно), выбор подушек, халаты и тапочки, мини-бар (за доплату), ванная комната (ванна/душ, роскошный банный набор, фен), электрочайник, меблированный балкон/терраса. Двуспальная кровать или 2 односпальные.
По прибытии – приветственный напиток, местное вино, фрукты - в номер.
Double for sgl, Deluxe Double GV/PV/SV (~30 кв.м) Двуспальная кровать или 2 односпальные.
Double Deluxe Sharing Pool (~30 кв.м) Двуспальная кровать или 2 односпальные, общий бассейн.
Double Deluxe Private Pool (~30 кв.м) Двуспальная кровать или 2 односпальные, частный бассейн.
Family 2 Bedroom GV (~90 кв.м) 2 смежные комнаты (одна проходная), двуспальная кровать и 2 односпальные, 2 ванные комнаты.
Family 2-Bedroom Sharing Pool (~90 кв.м) 2 смежные комнаты (одна проходная), двуспальная кровать и 2 односпальные, 2 ванные комнаты, общий бассейн.
Family 2 Bedroom Private Pool (~90 кв.м) 2 смежные комнаты (одна проходная), двуспальная кровать и 2 односпальные, 2 ванные комнаты, частный бассейн.
Maisonette SV (~65 кв.м) Двухуровневые номера открытой планировки. Двуспальная кровать, лаунж; на верхнем уровне – 2 односпальные кровати, диван-кровать, ванная комната и веранда.
Suite Deluxe GV/PV/SV (~70 кв.м) Салон и отдельная спальня, двуспальная кровать, диван.
Suite Deluxe Private Pool (~70 кв.м) Салон и отдельная спальня, двуспальная кровать, диван, частный бассейн.
Тип дополнительной кровати – стандартная/диван-кровать.
Ежедневная уборка номеров и смена белья.






При "полном пансионе Плюс" во время завтрака, обеда и ужина предоставляется бутылка воды (0,5) Плюс бочковое пиво (330 мл) Или местное вино в бокале (250 мл) Или прохладительный напиток или сок (330 мл).

Курортный пос. Георгиуполи, в 42 км от аэропорта Ханья, в 38 км от г. Ханья, в 98 км от г. Ираклион, в 18 км от г. Ретимно, в 4 км от курортной зоны озера Курнас. Новый отель открылся в 2016 г.

HYGIENE PROTOCOLS S'21

As we welcome you back to Anemos Luxury Grand Resort, we are committed to providing you with a safe environment that aligns with expert protocols for working to defeat COVID-19. Consisting of in-house and outside experts in food and water safety, hygiene and infection prevention, and hotel operations, our company is redefining our cleaning and safety standards. We will actively monitor and evolve our solutions to ensure a continued focus on the health and safety of our guests and associates.
Our cleaning program includes:
Hotel staff • All our staff members are aware and trained through seminars of how the Covid-19 virus is transmitted and able to provide information to our guests.
Reception desk / check-in and check-out • It is highly recommended to use electronic registration so as to limit and avoid the long stay and queue at the reception. • Credit or debit cards are recommended for payment of hotel costs (cash will be accepted in only exceptional cases).
• All key cards will be disinfected. • Mandatory extension of duration of check-out and check-in times between stays (check out by 11am and check in from 3pm) so that rooms can be thoroughly cleaned and disinfected and aired out through natural ventilation.
• Signage and floor markings will be used to remind customers to keep their distance from one another.
Cleaning, disinfection, housekeeping (rooms and public areas) • We will reinforce our sanitation services in all public areas.
•We will pay special attention to cleaning “high-frequency touch points” such as door handles and elevator knobs. • Meticulous cleaning and very good room ventilation will take place between stays of our guests. • The daily cleaning service as well as change of sheets, pillowcases and towels will be avoided and carried out only upon the request of guests. • TV and air conditioner controls will have disposable covers. • Fabric surfaces (e.g. furniture upholstery) will be cleaned with a steam appliance upon departure. • The doors and windows of all rooms will be opened daily for natural ventilation.

Food services – Kitchens
• All kitchens in our hotel are following Hazard Analysis Critical Control Points (HACCP), an
internationally recognized method of identifying and managing food safety related risk.
Food services – Restaurants (a la carte, buffet, breakfast rooms) and bars (indoor and
outdoor)
•One customer per two square meters is allowed in the indoor and outdoor spaces of
restaurants, cafes and bars.
•All restaurant and bar managers will implement social distancing through table spacing and
guest seating.
•The maximum number of customers per table is six people. There is no limit in the case of a
family with minors.
•Disinfection of tables, counters, surfaces etc., after each use and regular airing of the
outlets.
•Buffet will be available with enhanced hygiene measures
•Hand sanitizers will be available next to the buffets
•It is highly recommended that children should be supervised in buffet area
• Signage and floor markings will be used to remind customers to keep their distance from
one another.
Playgrounds
•Overcrowding will be avoided and social distancing rules will be applied.
Mini club
•Kids disco will be available. Our team will ensure that the space for every kid will be
minimum 1 square meter. Board games and other outdoor activities will be also available.
Animation program/Sports & Entertainment
•Evening shows: The audience will be only allowed to use every second chair in the theatre
apart from families, maintaining one seat free to the next person.
•Sports available: Tennis, archery, yoga, aqua fit, darts, boccia, table tennis

Spa services & Gym
•Social distancing rules apply (two-meter distance between staff members). Guests are
allowed access only by appointment.
• Our indoor swimming pool is prohibited from operating until further notice.
Swimming pools and other recreational water facilities
• Only outdoor swimming pools in hotels are allowed to operate, according to the current
legal framework (number of bathers: the crowding density in hotel pools is calculated with
an index of 5 square meters of water surface per person).
• Physical distancing:
– The layout of seats on swimming pool decks (sunbeds, chairs, sun loungers, etc.) will be
such so that the distance between the ends of the seats of two people under two different
umbrellas be at least 2 meters in each direction.
– All seats, tables, price lists and any other items will be disinfected after a guest leaves and
before used by another guest.
Shops operating in hotels
•Special floor markings will be used for guests to maintain the proper distance (1.5 meters)
from one another.
Public areas (outdoor and indoor)
• We recommend avoiding the use of elevators. There will be an installation of disinfectants
at elevator entrances and recommendation for use upon entrance and exit. There will be a
frequent cleaning of elevators especially on “high-frequency touch points” such as handles
and knobs. The number of guests using the elevator will be limited to one each time (except
families and couples).
• Signage and floor markings will be used to remind customers to keep their distance from
one another.
• Installation of antiseptic solutions (fixed or non-fixed devices) will be placed in all public
areas.
• Hotel customers are not required to wear antibacterial face masks (unless of course they
are ill/having a cold or belong to a vulnerable group) during their stay in our hotel.
Beach
•Physical distancing rules will be applied for seating (sunbeds, chairs, sun loungers, etc.). The
layout of these seats will be as such that the distance between two people under two
different umbrellas is at least 3 meters in each direction. Bathers will be discouraged from
placing towels or beach mats between umbrellas.

Ответьте на вопросы Мы подберём тур вашей мечты