о. Крит-Ираклион Гувес

Astir Beach

  • Регионо. Крит-Ираклион
  • ГородГувес
  • От моря5 m
  • Год реновации 2019
  • Номеров 180
Размещение
  • Double Room - Garden View
  • Double Room - Sea View
  • Double Room for Sgl - Garden View
  • Еще 1
Питание
Всё включено (AL), Завтрак, ужин (HB)
Тип отдыха
  • Семейный отдых
  • Отдых с детьми

Уютный отель рядом с пляжем, зеленая территория, бассейны, ресторан, бар, интернет, комфортабельные номера, спорт, легкая анимация, качественное обслуживание.

Реновация 2018-2019!
Обновление номеров и общественных зон.
В номерах: бесплатный Wi-Fi интернет в номерах, набор для приготовления кофе/чая, телевизоры  32 дюйма, больше спутниковых каналов.
Обновление столовой зоны ресторана, лобби-бара, новый дополнительный бассейн для взрослых,  новый бассейн для детей, обновленный мини-клуб для детей.

Услуги отеля (14)

Сауна Платно
Турецкая баня Платно
Тренажёрный зал Платно
Рецепция круглосуточно
Интернет Wi-Fi в общественных зонах Бесплатно
Интернет уголок Платно
Бассейн с пресной водой
2 бассейна для взрослых с пресной водой (один из них новый - 2019 г)
Мини-маркет
Автобусная остановка
на центральной трассе (в 600 м)
Смежные номера
Автостоянка
Джакузи Платно
Конференц-зал
зал заседаний (на 45 мест)
Спа
Спа-центр (платно) Сауна, хамам, гидромассаж, тренажерный зал.

Пляж (4)

Пляжные полотенца
под залог
Песчаный пляж
Напротив отеля (в 5 м от входа в отель, через дорогу), песчаный
Лежаки Платно
Зонтики Платно

Для детей (3)

Детская площадка
Детский клуб
мини-клуб (4-12 лет) 15/05-15/09
Детский бассейн с пресной водой
2 детских бассейна с пресной водой, один из них новый (2019 г)

Рестораны и бары (4)

Главный бар
Бар у бассейна
Снэк-бар
Ресторан

Спорт (7)

Водные виды спорта Платно
на пляже - в 200 м
Волейбол
Дартс
Настольный теннис
Бадминтон
Мини-гольф
Бильярд Платно

Развлечения (1)

Анимация
легкая анимация (6 раз в неделю)

Услуги в номере (11)

Балкон/терраса
Ванна/душ
Кондиционер
Спутниковое ТВ
Телефон
Фен
Телевизор
Wi-Fi интернет Бесплатно
Набор для приготовления кофе/чая
Мини-холодильник
Сейф Платно

Дополнительная информация (4)

1 береговая линия
Кредитные карты
Visa, MasterCard
Нет условий для инвалидов
Размещение с животными не допускается

Расстояние до моря (1)

<100 м

Всего 180 номеров: Doubles (~20 кв.м), Double Rooms GV/SV (~20 кв.м). Есть смежные номера.
В номерах: кондиционер, прямой телефон, бесплатный Wi-Fi интернет, мини-холодильник, спутниковое ТВ, телевизор 32 дюйма, сейф (за доплату), ванна/душ, фен, набор для приготовления кофе/чая, меблированный балкон/терраса.
Doubles (~20 кв.м) Двуспальная кровать или 2 односпальные кровати.
Double Room GV/SV (~20 кв.м) Двуспальная кровать или 2 односпальные кровати.
Тип дополнительной кровати - стандартная/раскладная.
Ежедневная уборка номеров, смена белья - 2 раза в неделю.

Перечень услуг, предоставляемых гостям отеля по системе "All Inclusive " 2021

Питание
Завтрак
07.15-09.30 (шведский стол) в центральном ресторане
Поздний завтрак (континентальный) 09.30-10.00
Закуски 11.00-12.30 (сандвичи, питы, мороженое)
Обед 12.30-14.00 ( шведский стол) в центральном ресторане (местные напитки – легкие напитки, разливное пиво, белое или красное домашнее вино, столовая вода)
Закуски 14.00-17.00 (сандвичи, питы, мороженое)
Coffee Time 10.00-23.00 (фильтрованный кофе, чай, бисквит, кекс) в главном баре
Ужин 19.00-21.30 (шведский стол) в центральном ресторане (местные напитки – легкие напитки, разливное пиво, белое или красное домашнее вино, столовая вода)
Главный бар 10.00-23.00
Местные напитки (в стаканах): разливное пиво, белое или красное вино, узо, раки, бренди, long drinks с джином, водкой или ромом, детские коктейли, фильтрованный кофе, чай.
! Все напитки сервируются на одного человека и употребляются на месте (в баре, в ресторане).
! Администрация отеля оставляет за собой право вносить некоторые изменения в программу без предварительного предупреждения.

Денис Б
Денис Б
17.09.2018
Отдыхал 25.08-01.09.2018 в одиночку, питание: half board (завтрак и ужин) Плюсы: + 15 минут от аэропорта, + отель не очень большой + кондиционер и балкончик + выход на балкон можно закрыть шторой, стеклянной и пластиковой дверью + 15 минут пешком до океанариума CretAquarium + магазинчик с товарами первой необходимости при отеле + несколько сервисов проката авто в шаговой доступности, один прямо слева от отеля +...

Район Като Гувес (700 м от центра), в 10 км от г. Херсониссос, в 20 км от г. Ираклион, в 15 км. от  международного аэропорта "Никос Казандзакис" г. Ираклион.
2 четырехэтажных здания - главное и здание Annex. 2 лифта.

HEALTH FIRST

Our commitment to health and safety.

We welcome our guests in our hotel with the same warmth and hospitality we have always done. As the health and safety of our guests and employees remains a top priority for us, we are committed to fully adopt the national health protocols for hotels.

In response to the development of the COVID-19 situation, the hotel management has developed a detailed action plan of preventive measures and procedures for the whole of the hotel and each individual department separately. A coordinating team formed by the heads of the departments is responsible for the efficient implementation of this plan. A second action plan for managing possible covid-19 cases in cooperation with a certified collaborator doctor and the local authorities according to the National Public Health Organization, is also adopted. These plans have been integrated into the existing ISO 9001 and ISO 22000 (HACCP) procedures of the hotel. 

The information below outlines the hotel health protection policy measures, in order to prevent coronavirus infections and ensure a safe stay for our guests.
General Measures 

• Social distancing measures and floor marking in public areas of the hotel.
• Rigorous in-depth cleanliness and disinfection protocol for rooms and public areas with regular disinfection of “high risk” objects and surfaces like handles, handrails, elevator buttons, etc.
• Hand sanitizing dispensers are placed at the Reception area, Restaurants and Bars and all other guest contact areas.
• Capacities and flows in common areas adapted to ensure social distancing.
• Ample ventilation of all common areas.
• Contactless payment and invoicing preference (credit card or room charging, electronic form invoicing, etc.) as well as regular disinfection of payment and invoicing terminals.
• Printed documents regarding informations, operating changes, reservations, menu and room service orders, feedback questionairs, etc., are replaced by electronic forms in Astir Beach web-site (www.astirbeach.gr) available to all guests through wi-fi access in all areas of the hotel.

Reception

• On-line check-in through the hotel’s web-site.
• Rearranged schedule of check-in and check-out time for thorough and efficient room cleaning and disinfecrtion: 

          Check-In:  15:00 pm   /   Check-Out:  11:00 am

• Groom service will only be available in case of emergency.
• Business center services are possible through wi-fi connection with guest’s electronic device.
• Provision of personal protection equipment (masks and gloves) for guests’ use upon request subject to availability.
• Infrared thermometers available at front desk to conduct temperature checks of our guests.

Guest Rooms

• Deep, thorough cleaning and disinfection in every room prior to arrival according to Greek Covid-19 protocols of operation.
• Clean up of the rooms is operated only upon guest request.
• Towels and linen change every 3 days or earlier upon guest request.
• Laundry cleaning is handled according to local legislation protocols.
• All bath amenities are individually wrapped for each guest.
• Common use amenities (except for bath amenities) and non-utility objects have been removed from the rooms.
• TV and A/C controllers are sterilized and covered with disposable covers.
• Room entry to non-residents is prohibited.

Restaurant

• All regular meals (breakfast, lunch, dinner) are served from the daily buffet choice by F&B stuff members or, otherwise, presented in packed individual portions. Menu orders should have been placed until the day before through the hotel website.  
• Drinks and beverages are also served by the F&B stuff members.
• No show cooking is in operation.
• The restaurant capacity is reduced with the tables set up apart according to the new Greek health protocols.
• Pre-seating may be activated if necessary due to limited entrance.
• Tables are covered by single use disposable tablecloths.
• Cutlery and napkins are set on the table.
• Hand disinfection is necessary before entering the restaurant.  

All Inclusive program

• Drinks and beverages are served by the Lobby Bar stuff during all inclusive service hours.
• Dry and cold food is offered in packed individual portions at the Lobby Bar buffet.

Activities and Entertainment

• Pools operate on reduced capacity (1 bather/5m2). A minimum distance of 2 metres must be kept between sunbeds of different sets. Sunbeds are disinfected before used by another guest. It is strongly recommended to have a bath before and after using the swimming pool.
• Beach capacity is also limited by Greek health protocols and distance sunbeds rules are in order. Sunbeds are also disinfected before used by another guest.
• Gym and Spa operate under strict distance, cleaning and disinfection measures.
• Only open-air events, sports and entertainments involving a small number of participants and without close contact will be made available.
• Conference room is available only with limited capacity according to the Greek health legislation.
• Children can use the open-air playground and children swimming pool under supervision.

Hotel Staff    
All the members of our staff have received an intensive and detailed training on the adopted measures to comply with all the necessary requirements of the Greek hotel hygienic protocols. They are provided with all required personal protective equipment (masks, gloves, screens) which they must use at all times. All of our staff is submitted to temperature testing before starting service. 

Guests
Help us keep all guests and staff safe by adopting the following basic hygiene rules of World Health Organization for avoiding the coronavirus spread:

• Hand Hygiene: Wash your hands regularly with soap and water and use the antiseptic solutions that we provide at the entrance, front desk, restaurants and bars to sterilize your hands. Avoid touching objects that are in public use or sharing things with other people. Do not touch pets or other animals. 
• Social Distance: Keep safe social distances with other guests, employees or other local people and tourists. Avoid handshakes and other direct body contacts. 
• Infecrtion avoidance: Avoid touching your mouth, nose or eyes. If you you have to cough or sneeze, it is best to turn away so that there is a distance of at least two meters between you and other people. Please use a single use tissue which you should then dispose of it in a bin with a lid. When sneezing or coughing, if no tissue is available, keep the crook of your arm in front of your mouth and nose. After blowing your nose, sneezing or coughing, wash your hands thoroughly, either with alcohol-based disinfectant or with soap and water.

We continue to work towards providing the best service possible while guarding the safety of our guests and associates, following the latest advice and recommendations from the World Health Organization (WHO) and the local authorities in Greece. We constantly evaluate and update our health policies and procedures, following the latest Greek legislation, regulations and health measures and protocols.

Ответьте на вопросы Мы подберём тур вашей мечты