о. Крит-Лассити Сисси

Castello Boutique Resort & SPA

  • Категория5*
  • Регионо. Крит-Лассити
  • ГородСисси
  • От моря350 m
  • Год реновации 2016
  • Номеров 48
Питание
Всё включено (AL), Завтрак (BB), Завтрак, обед, ужин (FB), Завтрак, ужин (HB)
Тип отдыха
  • Эксклюзивный отдых
  • Семейный отдых
  • Романтичный отдых
Принадлежность к сети

Роскошный пятизвездочный бутик-отель расположен в живописном курортном поселке Сисси. Выложенные камнем небольшие здания, ухоженная территория с газоном и пальмами, просторные комфортные номера, сервис европейских стандартов, вечера живой музыки, великолепный Spa-центр.

Отель частично обновлен в 2016 г.

Услуги отеля (15)

Тренажёрный зал Бесплатно
с новейшим техническим оборудованием
Химчистка/прачечная Платно
Церковь
рядом с отелем
Сауна Платно
в спа-центре
Спа
Callista Spa Center Великолепный центр красоты занимает площадь 300 кв.м. К вашим услугам: процедуры для лица и тела, массаж, фитнес-центр с новейшим техническим оборудованием (бесплатно), крытый подогреваемый бассейн с пресной водой (бесплатно), гидротерапия, джакузи, паровая баня, сауна, релаксационный массажем и др.
Автостоянка
крытая автостоянка (бесплатно, по возможности), бесплатная открытая автостоянка возле отеля.
Рецепция круглосуточно
Интернет Wi-Fi в общественных зонах Бесплатно
Бассейн с пресной водой
Крытый подогреваемый бассейн Бесплатно
Частный бассейн в номерах
Турецкая баня Платно
Массаж Платно
Джакузи Платно
в спа-центре
Обслуживание в номерах Платно

Пляж (3)

Лежаки Платно
Песчаный пляж
в 350 м
Зонтики Платно

Рестораны и бары (3)

Главный ресторан
Ресторан а ля карт
Бар у бассейна

Спорт (1)

Водные виды спорта Платно
в 1 км от отеля

Развлечения (1)

Живая музыка

Услуги в номере (14)

Халат
Сейф
бесплатно
Wi-Fi интернет Бесплатно
Набор для приготовления кофе/чая
Банный набор
Уборка номеров и смена белья
Ежедневная уборка номеров, смена белья – 3 раза в неделю.
Балкон/терраса
Ванна/душ
Кондиционер
Мини-бар Платно
Спутниковое ТВ
Телефон
Телевизор
Фен

Дополнительная информация (4)

Русскоязычный персонал
Размещение с животными не допускается
Нет условий для инвалидов
Кредитные карты
Visa, MasterCard, Amex, Diners.

Расстояние до моря (1)

>300 м

Всего 48 номеров: Doubles Superior GV or MV/PV (~27-30 кв.м), Doubles Superior Open Air Jacuzzi (~27-30 кв.м), Doubles Superior with Private Pool (~30 кв.м), Junior Suites (~45-50 кв.м), Junior Suite with Private Pool (~ 50 кв.м), Penthouse Junior Suites Open Air Jacuzzi (~45 кв.м).    
В номерах: кондиционер, прямой телефон, бесплатный Wi-Fi интернет, телевизор с плоским экраном, спутниковое ТВ, душевая кабина или ванна, банный набор, фен, телефон в ванной комнате, халаты и тапочки, электронный сейф (бесплатно), мини-бар (за доплату), набор для приготовления кофе/чая, меблированный балкон/терраса.
Double Superior Двуспальная кровать или 2 односпальные, большая веранда.
Double Superior Open Air Jacuzzi Расположены на втором этаже, двуспальная кровать или 2 односпальные, балкон с джакузи.
Double Superior with Private Pool Расположены на первом этаже (ground floor), двуспальная кровать или 2 односпальные, частный бассейн (~12 кв.м).
Junior Suite Двухуровневые номера - мезонеты, открытая планировка, на нижнем этаже – гостиная зона, диван; на верхнем этаже – двуспальная кровать или 2 односпальные.
Junior Suite with Private Pool Двухуровневые номера - мезонеты, открытая планировка, на нижнем этаже – гостиная зона, диван; на верхнем этаже – двуспальная кровать или 2 односпальные, частный бассейн (12 кв.м).
Penthouse Junior Suite Open Air Jacuzzi Расположены на 3-м этаже, панорамные виды, меблированная терраса с джакузи, гостиная зона и двуспальная кровать королевских размеров.    
Ежедневная уборка номеров, смена белья – 3 раза в неделю.

Курортное местечко Сисси, в 7 км от пос. Маля, в 20 км от п. Аг. Николаос, в 42 км от аэропорта г. Ираклион.

Callista Spa Center
Великолепный центр красоты занимает площадь 300 кв.м.
К вашим услугам: процедуры для лица и тела, массаж, фитнес-центр с новейшим техническим оборудованием, крытый подогреваемый бассейн с пресной водой для гидротерапии, джакузи, паровая баня, сауна, хромотерапия, Nuvola кровать, Zero 1 bed с релаксационным массажем и др.
В спа-центр допускаются гости старше 18 лет.

Our detailed Action Plans comprise the following steps:
Please note that the below list is not comprehensive. Due to the brevity of this update we only mention some of the measures taken. For a full list of protocols, please scan the QR code on our Health First Certificate below:
 Coordination

• We have appointed a coordinator to supervise the implementation of the plan and they are responsible for each department of their respective hotel. 
• He/she collaborates with an appointed doctor responsible to monitor any suspected case and their close contacts.

Hotel Staff is trained on:
• The ways of which the virus is transmitted
• Informing procedures of hotel officials and customers
• Behavior and actions needed to be taken in case of illness by the staff
• Methods and practices of cleaning and disinfecting frequently touched surfaces leading to the possibility of transmitting the disease
• Communication approaches to visitors/customers
• Maintaining the basic protocols to avoid transmitting the virus by thorough and regular hand washing, avoiding handshakes, keeping distances, avoiding contact of hands on the eyes, nose and mouth, and covering coughs and sneezes appropriately
• Each member of the staff is provided with adequate Personal Protective Equipment (PPE) and ensure the adequacy of stock.
• Staff temperature is checked every morning and are they are advised to stay home and inform their supervisors in case of symptoms.

Reception area
• Staff is trained to take all the necessary hygiene measures (hand washing), keep a distance of at least one meter from customers (avoid handshakes, etc.) and follow all the appropriate rules of hygiene.
• Staff informs visitors about the accommodation policies and the measures taken to address any incidents for COVID-19.
• Staff offers special equipment (medical kit) for the case of an incident, such as gloves and disposable masks, antiseptics, cleaning wipes, aprons, long-sleeved robe, laser thermometers.
• Antiseptic for use by the customers is available at the reception desk (fixed or non-fixed devices).
• Frequent disinfection of reception desks is practiced.
• To maintain distances, the hotel applies a suitable configuration for the reception area, addition of floor marking at a distance of two meters where the customers should stand.
• New check-in time is 3:00PM/ New check-out time is 11:00AM
• All payment transactions are done by credit/debit card and sending of bills, invoices, and receipts may be done online.
• All key cards are disinfected.
• The entrance of non-residents in the hotel is prohibited.


Cleaning, disinfection, housekeeping

• Reinforcement of sanitary services in all public areas and especially in "high risk" objects and surfaces (eg knobs, elevator knob).
• Meticulous cleaning and good room ventilation during the time duration between stays.
• Adequate staff equipment for personal protection (gloves, masks, robe, closed shoes).
• Non-regular room cleaning during the stay (to avoid unnecessary contact of cleaning staff with possible case and further transmission).
• Elimination of daily change of clothing and towels and evening preparation only at the request of the customer.
• Meticulous cleaning - disinfection (eg with steam cleaner) of the entire room and bathroom.
• Installation of a disposable cover on the TV and air conditioner controls
• Fabric surfaces (eg furniture upholstery) cleaned with a steam appliance (temperature> 70oC).
• Opening doors and windows for natural ventilation of the space daily.

 
Food & Beverage Services

Kitchen:
• Following of the HACCP principles
Restaurants:
• Restaurant operation, bar, etc. according to the current legal framework
• Disinfection of hands at the entrance and exit of each space (fixed or non-fixed devices).
• Observance of basic measures to prevent the transmission of coronavirus – COVID-19 by staff.
• Extending the time that the restaurants are open for the rotating attendance of the visitors.
• The buffet will be served only by the catering staff, who will bring the appropriate PPE (Personal Protective Equipment) and will comply with the protocol.
• One customer per 2.2 square meters of usable space is allowed.
• Minimum distance between tables must be 0.90 m to 1.80 meters.
• The distance between those served at the buffet is set at 1.5 meters.
• Air conditioning and space ventilation 
• Individual Air Conditioning Units work with open doors to distribute fresh air.
• Filters are disinfected regularly. 
 Elevators
• Recommendation to avoid the use of elevators. 
• Installation of disinfectants at the entrances and recommendation for use at the entrance and exit. 
• Frequent cleaning of elevators with emphasis on frequently touched surfaces (handles, knob, etc.)

Indoor Swimming Pool
• Operation of indoor swimming pool is prohibited.

SPA Center
• Operation according to the directives of the government.

Ответьте на вопросы Мы подберём тур вашей мечты