о. Крит-Ираклион Аммудара

Marilena Hotel

  • Регионо. Крит-Ираклион
  • ГородАммудара
  • От моря200 m
  • Год реновации 2008
  • Номеров 212
Размещение
  • Double Room for Sgl
  • Double Superior
  • Double Superior - Sea View
  • Еще 3
Питание
Всё включено (AL)
Тип отдыха
  • Семейный отдых
  • Цена+качество

Уютная территория, качественное обслуживание, комфортабельные номера, ресторан, бары, бассейн, интернет.

Услуги отеля (7)

Рецепция круглосуточно
Интернет Wi-Fi в общественных зонах Бесплатно
Бассейн с пресной водой
Врач Платно
Химчистка/прачечная Платно
Автобусная остановка
Автостоянка

Пляж (3)

Песчаный пляж
в 200 м
Зонтики Платно
Лежаки Платно

Для детей (2)

Детская площадка
маленькая детская игровая зона
Детская кроватка Бесплатно

Рестораны и бары (3)

Главный ресторан
Главный бар
Снэк-бар у бассейна

Спорт (4)

Бильярд Платно
Настольный теннис Бесплатно
Баскетбол Бесплатно
Дартс

Услуги в номере (11)

Балкон/терраса
Ванна/душ
Кондиционер
Спутниковое ТВ
Телефон
Фен
Сейф Платно
Телевизор
Мини-холодильник
Уборка номеров и смена белья
Ежедневная уборка номеров, смена белья – 2 раза в неделю.
Утюг и гладильная доска
по запросу

Дополнительная информация (3)

Кредитные карты
Visa, MasterCard
Нет условий для инвалидов
Размещение с животными не допускается

Расстояние до моря (1)

100-300 м

Всего 212 номеров: Doubles Economy Ground Floor (~20-23 кв.м), Superior Doubles (~20-23 кв.м), Superior Doubles SV (~20-23 кв.м), Quadruples (~20-23 кв.м), Family 2-Bedrooms (~25 кв.м).
В номерах: кондиционер, прямой телефон, сейф (за доплату), спутниковое ТВ, ванна/душ, фен, бесплатный Wi-Fi интернет, мини-холодильник, утюг (по запросу), балкон/терраса. Bcot – бесплатно.
Doubles Economy Ground Floor 2 односпальные кровати и диван-кровать.
Superior Double 2 односпальные кровати и диван-кровать.
Superior Double SV 2 односпальные кровати, вид на море.
Quadruple 2 односпальные кровати, диван-кровать и раскладная кровать.
Family 2-Bedrooms 2 смежные комнаты, 1 ванная комната, двуспальная кровать и 2 односпальные кровати.
Ежедневная уборка номеров, смена белья – 2 раза в неделю.

Перечень услуг, предоставляемых гостям отеля по системе "All Inclusive" - 2021
Программа действует с 10.00 до 23.00
Главный ресторан, лобби-бар с террасой, снэк-бар у бассейна, сувлаки (corner)
Питание
Ранний завтрак по предварительному заказу за день раньше.
Завтрак (континентальный шведский стол) с 07:30 до 10:00
Обед (шведский стол) с 12:00 до 14:00
Ланч-пакет по предварительному заказу за день раньше.
Ужин (шведский стол) с 19:00 до 21:00.
Напитки во время еды – местное вино, разливное пиво, легкие напитки, горячие напитки, вода.
New! Вегетарианское меню и без глютена (по запросу).
Dress Code во время ужина (Smart Casual).
New! Закуски 10.00-17.00 в снэк-баре у бассейна. Хот дог, хамбургер или сандвичи, блины.
New! Souvlaki Corner 18.30-22.30 (c июня по сентябрь). Сувлаки, пита гирос или кебаб.
Напитки 10.00-23.00 - национальные и интернациональные алкогольные и безалкогольные напитки (местные) – коктейли, разливное пиво, вино, узо, раки, бренди, фруктовые соки, легкие напитки, фильрованный кофе, чай.
Бар у бассейна 10.00-23.00 (июнь – сентябрь)
Лобби-бар 18.00-23.00


! Администрация отеля оставляет за собой право вносить некоторые изменения в программу без предварительного предупреждения.

Курортный пос. Аммудара, в 10 км от международного аэропорта «Никос Казандзакис» г. Ираклион, в 5 км от г. Ираклион. 3 трехэтажных здания. Косметический ремонт в 2017 г.

On behalf of everyone at Marilena Hotel we wish to express our gratitude for your support, and inform you that we continue operations in line with the EU and Hellenic health and safety guidelines regarding covid-19. Our primary purpose is to ensure the wellbeing of our staff, guests and all associates.

We are devoted to complying with the highest hygiene standards. During these unprecedented circumstances, we will strictly follow established protocols to ensure a safe hospitality experience for everyone involved. These protocols call for several modifications of the existing services provided, in order to allow for the prevention of a possible covid-19 outbreak. In cooperation with public authorities (Hotel Chamber of Greece, Region of Crete, Greek National Health Service) as well as private health and safety consultants, our staff is undergoing continuous and updated certified professional training so as to implement all changes necessary. In addition to existing certificates, our hotel will operate under the “Health First” Certification.

We actively encourage you to talk to our covid-19 Management Team, who will be able to offer advice and clarify any issues that may arise.

Let us outline the operation procedures that will be in effect at our hotel facilities. These guidelines are subject to change according to new and/or updated information:

Personal hygiene  We will provide hand sanitiser dispensers at entrances and busy areas, while you are actively encouraged to wash your hands often, in consideration of everyone’s wellbeing.
Social distancing o There are social distancing specifications regarding all hotel areas. These specifications allow us to comply with the governmental protocols and are imperative to ensure everyone’s health and safety at all times. o Public areas (reception, bars) will be equipped with floor marks for safety distance. o The key requirement is to maintain a distance of at least 1,5m between people.

Public hotel areas 
Our team will be equipped with the appropriate masks and gloves at all times to ensure everyone’s safety.
Our hotel will implement enhanced cleaning and sanitising methods, as well as increase the cleaning frequency of all public areas. We will provide extra attention to shared spots such as door handles, staircases and walkways.
It is encouraged to avoid the use of lifts, while maximum capacity is set to 1 person. In addition, the use of the shared bathrooms is also set to 1 person.
Entertainment, animation, sports and activities are suspended to ensure everyone’s safety.
Reception 
We kindly ask for your support by maintaining the desired distance so as to avoid overcrowding at the reception area.
Under new regulations, check-in now takes place at 15:00 and check-out is at 11:00. This is to ensure adequate time for each room to be sanitised.
Collection of personal information is mandatory for a possible follow-up, in accordance with the GDPR legal framework.
Contactless Self check-in Rooms and housekeeping
Our housekeeping team is trained to implement comprehensive cleaning methods to ensure room hygiene between stays.
Under new protocols, it is advised to limit housekeeping visits during your stay. Change of linen and towels, and disposal of garbage bags will be performed on request. 
Further changes that are implemented under new guidelines include reduced room amenities and directories, as well as decoration items.
Restaurant  We are proud to note that our kitchen and restaurant teams implement strict HACCP procedures, which are now updated to address the covid-19 situation.
Each guest has to use the hand sanitiser placed by the restaurant entrance upon entering and leaving the area.
Our restaurant capacity is reduced to achieve the required distance among tables.
Our buffet service will operate through trained masked staff, who will serve you the food and drinks of your choice.
Bar and Pool Bar Our trained staff will be happy to provide you with your choice of drinks.
Pool area Our technical team will ensure water hygiene by providing several daily water quality tests according to updated hygiene criteria.
The revised guidelines for pool usage mean that each person can occupy 5m2.
Distance between sunbeds is set to a minimum of 1,5m, and after each use sunbeds will be disinfected.

Ответьте на вопросы Мы подберём тур вашей мечты